pdf @ download @ do ÂściÂągnięcia @ pobieranie @ ebook

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Curriculum Vitae



Aldona Marcinkiewicz

Dane osobowe:

Data urodzenia: 27 września 1982 w Jeleniej Górze

Adres: 07-350 Warszawa, Mickiewicza 36/23

tel. 20 222 22 22, 603 333 333

e-mail:

 

Cel:              Praca na stanowisku asystentki.

 

Wykształcenie:

 

Akademia Ekonomiczna w Warszawie, Zarządzanie w administracji                                                        2001-2004

·         Zapoznałam się z obowiązującym prawem, działaniem administracji, oraz
kierowaniem i zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Jeleniej Górze, Kurs sekretarek                                          2001-9 tyg.

·         Zdobyłam szerszą wiedzę z zakresu organizacji biura, pracy ze sprzętem
biurowym i komputerowym.

Liceum ogólnokształcące nr 2 w Jeleniej Górze                                                                                    1997-2001

·         Profil administracyjny.

 

Doświadczenie:

 

Organics Metabolism Systems, Warszawa, sekretarka/asystentka                                                        2004- nadal

·         Umawiałam spotkania i prowadziłam kalendarz spotkań kadry kierowniczej,

·         Przyjmowałam, prowadziłam i wysyłałam korespondencję (pocztę, pisma, faksy, e-maile)

·         Łączyłam rozmowy telefoniczne, aktualizowałam bazy teleadresowe kontrahentów,

·         Brałam udział w posiedzeniach zarządu, naradach i negocjacjach.

·         Reprezentowałam przełożonych w czasie ich nieobecności, przyjmowałam osoby umówione na spotkania w biurze.

 

FHU „TOMINEX” Jelenia Góra, sekretarka                                                                                                  2001- 2004

·         Redagowałam pisma, oferty handlowe, odbierałam i odpowiadałam na telefony i e-maile,

·         Pomagałam w planowaniu działań firmy, prowadzeniu obsługi kadrowo-księgowej firmy,

·         Zamawiałam artykuły biurowe, spożywcze i gospodarcze,

·         Zastępowałam kierownika podczas jego nieobecności,

Dodatkowe kwalifikacje:

 

Umiejętności:

·         Umiejętność organizowania czasu własnego i współpracownikom w zespole,

·         Zdolność trafnego podejmowania decyzji,

·         Pozytywne nastawienie do pracy, akceptacja celów i założeń firmy,

·         Bardzo dobra znajomość komputera. (MS Word, MS Excel, Windows 95/98/XP),

·         Prawo jazdy kat. B.

Cechy osobowości:

·         Dokładność, samodzielność i systematyczność,

·         Komunikatywność, punktualność i umiejętność pracy w zespole,

·         Poczucie odpowiedzialności.

Znajomość języków obcych

·         angielski – bardzo dobrze (certyfikat CAE)

·         francuski – średnio (nauka zakończona w liceum)

 

Zainteresowania:

·         Fitness, herbaty świata, książki przygodowe.

 

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U.  2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • czarkowski.pev.pl